DiskuseMaledivyÚlovky, trofeje, zajímavosti

Diskuse - Maledivy - Úlovky, trofeje, zajímavosti

Příspěvky ze země Maledivy, okruh "Úlovky, trofeje, zajímavosti"

Pro tento okruh je u této země 163 příspěvků. Příspěvky jsou seřazeny podle data vložení.

neregistrovaný uživatel 19.01.2023 17:31

Maledivy 16.-18. ledna 2023
Na palubě máme novou partu. Čechy jsme vyměnili za Slováky, ale stejně jako minulá parta většinou trollují. Mečouni a plachetníci v prvních dnech nic, ale chytali jsme tuňáky dogtooth, občas nějaký kranas, kanic, wahoo... A po pár dnech se povedl i ten plachetník!
Kapitán Ibrahim

tunak jednobarvy - dogtooth
kranas uloveny na popp
kanic
plachetnik uloveny na trolling
neregistrovaný uživatel 14.01.2023 20:28

Maledivy 12-14 ledna 2023
Tak tady se po prvních třech dnech konečně uklidnilo počasí. Jenom občas zapršelo, ale to není na skodu. Předevčírem 9x wahoo 100-135 cm, mezi nimi i největší wahoo na téhle výpravě - 134 cm, 14 kg. Včera dopoledne 5x wahoo a odpoledne už nic. Večer ani jig žádný záběr. Dnes se vracíme do atolu Malé a mám nastraženo na plachetnika. Zbytek posádky má woblery a Petrovi se zatím podařilo dorado 120 cm.

Zdraví Martin

makrela Solandrova - wahoo 134 cm, 14 kg
zlak nachovy - dorado 120 cm
neregistrovaný uživatel 11.01.2023 14:03

Maledivy 10.1.2023
Začátek byl takový, že jsme si říkali, že nás maledivskej sv.Petr prostě nemá rád: sice jsme lodí dojeli na atol, kam jsme chtěli, ale byl strašný vítr kolem 50 km/h. Na otevřeném oceánu se dva dny v podstatě nedalo chytat. Vláčet nebo jigovat ani náhodou a trollovat jen v závětří. Večer jsme nějaké kranasy velkooké, barakudy a žraloky rezavé kolem 2 m chytli, ale přes den prakticky nic. Až dnes se na trolling zadařilo - 1x wahoo kolem metru a 2x malé dorado. Sice byly pořád vlny, ale vítr byl slabší. Na těch vlnách to bylo dost veselé.
Martin

makrela Solandrova - wahoo
dorado - zlak nachovy
kanic zlutoploutvy
neregistrovaný uživatel 09.11.2022 13:06

Maledivy - říjen 2022
Normálně v říjnu ještě nejezdíme daleko od Male, protože bývá dost proměnlivé počasí, ale letos máme v listopadu, prosinci a vlastně celou zimu plno (samí Češi a Slováci) a tak zákazníci, kteří se neozvali včas, vzali nakonec říjnový termín. Většinu času jsme chytali v Male Atolu, jen na 4 dny jsme jeli dál, protože byla dobrá předpověď počasí. Foukalo jen každý třetí den a skoro celý týden nepršelo.
Na kranasy to byla dobrá výprava. Ona tahle parta s námi jezdí už asi 10 let. Vůbec netrolují, zajímá je pouze popping a jigging. Přes den jsme skoro pořád jen vláčeli kolem korálových útesů a několikrát i na volném oceánu. Největší GT měřilo 115 cm, největší vážené mělo 30 kg. Takže dobrý.
Už se těším, až zase přijedou staří známí z Československa.
Kapitán

kranas obrovský 30 kg
kranas obrovsky - GT uloveny na privlac
nejvetsi ryba rijna - 115 cm
neregistrovaný uživatel 01.03.2022 13:14

Maledivy 28.února 2022
Dnes přes den zatím jen bonito a wahoo. Dvakrát něco spadlo a jedna ryba přetrhla udici. Včera večer bylo dobré chytání u ostrůvku. Tuňáci, kranasi velkoocí i ostrovní, chňapali a žraloci. Jeden ze žraloků vůbec nevypadal přátelsky. Nevím, jaký to byl druh ani jak přesně byl dlouhý. Raději jsme ho na palubu nebrali a ustříhli jsme háček.
Dnes už jsme na cestě směr Male Atoll. Zítra budem celý den chytat v atolu Male.
Nálada na palubě dobrá. Tedy až na ty zprávy z Evropy. Když už je pryč koronavirus, tak zas začne bláznit Rus!
Ibrahim

kranas ostrovni uloveny na jig
zralok uloveny na polozenou
tunaci zlutoploutvi
chnapal uloveny na polozenou
neregistrovaný uživatel 01.03.2022 12:51

Maledivy 27.února 2022
Dva dny bylo hodně větrno a tak jsme nemohli chytat na oceánu.
Na trolling i vertikální přívlač jsme se drželi spíš v závětří. To na úlovky nebývá úplně nejlepší, ale pár wahoo a tuňáků jsme ulovili.
O to intenzivnější pak bylo večerní chytání na jig i na maso. Chytli se žraloci rezaví i jejich zubatí příbuzní.

wahoo ulovene na trolling
zdolavani
tunak zlutoploutvy
neregistrovaný uživatel 25.02.2022 13:00

Maledivy 24. února 2022
Máme dobré počasí, dnes jsme byli 5 hodin na oceánu a vůbec nefoukal vítr, jen malé vlny.
Nová parta rybářů se snaží hlavně jigovat, ale bohužel si nepřivezli dobré pruty na jigging. I tak nachytali celou řadu kaniců a chňapalů.
Hodně sledují zprávy na internetu. Invazi Ruska na Ukrajinu sledujeme i my tady. Snad se Vás to týkat nebude. Ale ono se to asi bude týkat všech.

kanic mesicni
kanic uloveny na jig
chnapal velky uloveny na jig
neregistrovaný uživatel 23.02.2022 17:56

Maledivy 22-23 února 2022
Naši hosté ze Slovenska v závěru výpravy už vlastně jen trollovali nebo chytali večer na položenou. Úlovky byly, ale nic vyloženě trofejního. Uloveno bylo několik wahoo kolem 130 cm a zajímavostí byl malý žralok tygří. Ti se často neloví. No, za pár let bude vzbuzovat jinačí respekt!
Když jsme včera trollovali směrem k letišti, viděli jsme lovit plachetníky, ale žádný nezabral.
Dnes ráno nastoupila na loď čerstvá krev - rybáři z Příbrami. Jeden tu už před dvěma lety byl. Hned jak jsme vyjeli od Male na oceán, zabral nám plachetník, ale bohužel se ho nepodařilo zdolat. Pak jsme chytli na trolling už jen několik pelamid-bonito a kranasy duhově (rainbow-runner). Večer pak na položenou bylo několik malých kaniců a jeden žralok rezavý-chůvička.
Počasí dobré, mírný vítr, zítra zkusíme mečouna nebo tuňáka na oceánu.
Ibrahim

zralok tygri uloveny na polozenou
jedno z vetsich wahoo
neregistrovaný uživatel 18.02.2022 17:55

Maledivy 18.února 2022
Tak máme na palubě nové hosty. Lodníkům a kuchařovi se líbí zejména rybářka. Skoro mám pocit, že jsou v její přítomnosti pracovitější než obvykle!
Většina z hostů už u nás na Maledivách byla, pamatuji si je ještě z dob před koronavirem. Všichni jsme od té doby trochu zestárli. Ani se jim nechce moc poppovat a většinu času trollujeme (dnes 5x wahoo). Večer se zamozřejmě chytá na položenou a já už si ani nepamatuji, kolik chňapalů, kaniců a zejména žraloků jsme za poslední tři noci ulovili.
Počasí skvělé, jen mírný vítr.

makrela Solandrova - wahoo
trochu jiny pohled na wahoo
a dalsi wahoo ulovene na trolling
chnapal - red snapper
neregistrovaný uživatel 15.02.2022 12:47

Maledivy 14.února 2022
Zákazníky jsme odvezli na letiště a zítra v poledne čekáme na nové rybáře. Posílám pár fotek z posledních dvou dnů rybaření.
Chytalo se už jen na popp a občas na trolling. Na popp se chytlo i pár pěkných GT 80-95 cm. Záběrů bylo docela dost, ale nějak se nedařilo úspěšně zasekávat a zdolávat ryby. Smůlu nebo spíš neadekvátní vybavení měli zákazníci na trolling. Když nezabralo wahoo, ale mečoun, což se povedlo předposlední den, tak o něj rybář po deseti minutách zdolávání přišel. Wahoo a bonita se chytla, ale toho mečouna je fakt škoda. Zaseklý byl dobře. Snad příště.

kranas obrovsky - GT uloveny na privlac
kranas modroploutvy-bluefin uloveny na privlac