DiskuseNorskoVaše úlovky

Diskuse - Norsko - Vaše úlovky

Příspěvky ze země Norsko, okruh "Vaše úlovky"

Pro tento okruh je u této země 295 příspěvků. Příspěvky jsou seřazeny podle data vložení.

rybář 10.05.2017 11:22

Lokta 26.4.-3.5. 2017
Za pobyt jsme nalovili asi 65 tresek obecných, jednoho halibuta, několik mníkovců a jednoho vlkouše.
Největší ryba byla chycena hned první den na přívlač na gumovou nástrahu - tato treska obecná měřila 127 cm a vážila 17 kg.

František B.

treska obecna 127 cm a 17 kg
treska obecna
zapad slunce
rybář 19.04.2017 14:33

Efjord 13.4. 2017
V silném větru a velkých vlnách se mně po skoro hodinovém souboji podařilo vytáhnout halibuta délky 120cm (20kg).
Byl chycený na Roybait ve čtvrtek 13.4. odpoledne z hloubky zhruba 80m.

Ladislav R.

halibut 120 cm a 20 kg
rybář 19.04.2017 10:17

Lauksund 3.-13.4. 2017
Vše bylo super, až na místo na čištění ryb. Na molu jsou dva stoly věčně posrané od ptáků. Voda samozřejmě z moře.
V tomto počasí je trest čistit rybu.
Opravdu jen tato záležitost mne hodně naštvala.
Jinak vše super včetně rybaření.
Nalovili jsme velké tresky obecné (největší měla 125 cm) a halibuta 143 cm.

Dík Dušan A.

rybář 19.04.2017 10:08

Hennes 3.-13.4. 2017
Během desetidenního pobytu jsme na přívlač nachytali spoustu tresek obecných kolem 1 metru. Jednoho halibuta délky 115cm (19,5 kg), jednoho vlkouše, nějaké okouníky a mníky.
Největší ulovená treska obecná měřila 120cm a vážila 17kg.

Jan T.

treska 120 cm a 17 kg
halibut 115 cm a 19,5 kg
rybář 30.08.2016 11:33

Elgsnes 10.-18.8. 2016
Vrátili sme sa z lokality Elgsnes, ktorý nesklamal. Chatu a jej vybavenosť, prírodu, okolie ako i člny sa nedá inak hodnotiť ako na jednotku. Rozhodne tu musí byť spokojný aj ten najnáročnejší rybár. Majiteľ dbá na bezpečnosť svojich hostí čo ocenili aj pracovníci pobrežnej stráže pri kontrole našich lodí. Záujem mali o veľkosť ulovených rýb, spôsob akým lovíme a predpísané oblečenie. Dodržujeme Norské predpisi a tak sme mohli pokračovať ďalej v tom na čo sa najviac tešíme. Členitosť morského dna predurčuje túto lokalitu k lovu všetkých druhov rýb. Ryby sa hľadali trochu ťažšie, ale keď sme našli tie správne hĺbky a miesta, tak to šlo už samé. Množstvo tresiek obyčajných 80-100cm najväčšia 120cm 15kg. Ostrieži do 50 cm. Dvaja halibuti, jeden 11 kg a jeden 122 cm 22 kg. Ďakujeme.
Viliam H.

halibut 122 cm a 22 kg
rybář 13.06.2016 11:53

Asplia 28.5.-4.6. 2016
Množství úlovků bylo uspokojivé, jen co se týče trofejnějších úlovků, tak to bylo slabší, ale podařilo se chytit dvě cca 85 cm tresky polak, což byl prima sportovní zážitek.
Michal H.

CK PEPA 06.06.2016 16:06
CK PEPA

Ringvassoy 3.6. 2016
Aktuálně jsou podmínky pro rybolov v okolí Ringvassoy velmi dobré.
Petr B. po dvouhodinovém boji zdolal krásného halibuta cca 170 cm.

zekonhofi 26.05.2016 08:36

Donna Rorbuer Boteriet:
příjezd na místo dne 20.5.2016, ubytování převzetí lodě navázání cajku a hurá na vodu. První dny seznámení s revírem nachytáno spousty tresek obecných od 50 do 90 cm, několik lengů a lumbů od 70 do 90 cm no a další dny se již dařilo na přívlač v hloubkách do 20m viz níže uvedený příspěvek s foto. Dnes jedem zkusit štěstí na halibuty. Tak držte pěsti podáme zprávu jak to šlo :-D

Komentáře k tomuto příspěvku:
Zdenek 26.05.2016 19:13
Zdenek: Krásný polak a pěkná treska tmavá, gratuluji.
Jsem zrovna v Hennes na Lofotech, kde je fantasticky krásný počasí a včera kolegové ze Slovenska bodovali halibutem 146 cm. Zdá se tedy, že žerou. Tak ať žerou i Vám...
28.05.2016 10:30
zekonhofi: Děkuji jménem celé naší party za gratulace a přání k lovu. Nám se zatím štěstí s halibutem nenaklonilo zato sousedé němci včera zdolali jednoho 18kg a za toho druhého co měl cca 50 cm bych jim zpřerážel ruce nenažrancům chudák malá už ho mají v mrazáku. No ještě dnes celý den zkusíme štěstí a zejtra jen dopoledne a potom již jedem dom. Jménem naší partičky přeji ať se daří na Lofotech :-D
29.05.2016 10:44
zekonhofi: No a nastal čas na závěrečnou zprávu z lokality DONNA Boteriet. První den vzhledem k tomu že preferujeme vláčení, tak se zkusili mělké vody poblíž výjezdu z fjordu směrem k LOVUNDU. Konkrétně se chytalo po levé straně ve směru na Lovund, kde se podařilo pár pěkných tresek obecných. Na stejném místě jsme si i každý den nachytali malé kellery, které jsme pak v průběhu dne používali jako nástražní rybky. Následně jsme pak vyzkoušeli námi natipovaná místa podmořských skalisek zasahujících do hloubek 12 m. Na každém místě se nám podařilo nachytat pěkné polaky i několik tresek obecných. Dle mého názoru top místem bylo malé podmořské skalisko u ostrova napravo od Lovundu ve směru příjezdu. Je u něj kolík s bambulou, nelze to přehlédnout. Na tomto místě se podařilo nachytat nádherné tresky polak atakující několika málo centimetry metrovou délku. Viz umístěné foto. Na přívlač velice suprová bojovná ryba a celá naše company byla spokojena. No a když po osmém driftu nic nešlo přejelo se na jiné místo a při návratu dom opět zkouška na místě a opět nádherné souboje. Vzhledem k tomu jsme pak brzo tresky obecné odsunuli na druhou stranu a lovili převážně polaky. Co se pak týká hloubek, tak ty nám prostě nejdou,žádné suprové úspěchy nemáme za zmínku stojí pouze několik mníků v hloubkách kolem 50-60m ulovených na maso a asi 8 mníkovců také na maso z nichž jeden byl celkem obstojný po změření 92cm. Halibut ani kočička se nám nepodařila ulovit. K ulovenému kellerovy, kterého jsem zde umístil na fotografii mohu říci, že ten se podařil ulovit pod lovenými nástražními kelírky na přívlač. Vláčelo se na jigové hlavy o velikostech od 30g do max 60g s použitím gumových nástrah vlastní výroby hodně podobných komerčně prodávaným nástrahám, a to jak ve tvaru rybky nebo červa s dlouhým ocáskem. Barvy se osvědčila červená, modrá a výrazná zelená. Zkoušel jsem na přívlač i malé pilkříky ve tvaru šikmo řezaného salámu vyrobené z nerezky a i tyto se na polaky osvědčili. Lodě zde výborné. Filetárna na mole hned u lodí, nemusíš to nikam tahat daleko. Ve filetárně elektřina tekoucí voda. Vedle restaurace malý domek na dočištění a balení filet a uložení do mrazáku taktéž s elektřinou a tekoucí vodou. Vedle domku místo se dvěma mrazáky a možností odložení rybářských oděvů pozor když prší tak zde oblek neuschne. Co se pak týká ubytování v klasickém starším norském stylu jen ty schody do patra sice jich není tolik ale když něco zapomeneš tak si rychle rozmyslíš co ještě vzít abys nelítal nahoru a dolu. Vedle domku přistaven noví dům se čtyřmi apartmány kdy podle slov Majitele Svera byl dostavěn někdy v lednu leoňského ruku. Stavba trvala 4 měsíce a po nahlédnutí do prostor apartmánů se zde pohodlně vejdou 4 rybáři. Sver dále uvedl, že přibudou ještě 2 lodě sice menší než ty dosavadní ale budou tu. Jedna už je dokonce u mola a používají jí soudruzi ze SRN. Ve vybavení kuchyně jsme postrádali několik malých lžiček a menších hrnců. Vyšlo se i s tím málem co zde bylo to pro 5 rybářů bylo dostatečné. Sver je velice vstřícný majitel po zavolání ohledně problému s echolotem ihned poslal náhradní a opraváře, takže do 30 min po nahlášení poruchy jsme odjížděli na vodu. Toť zatím vše. Dnešním dnem se loučíme z touto lokalitou budem balit uklízet a zejtra brzo ráno vyrážíme k domovům
zekonhofi 26.05.2016 08:29

Donna Rorbuer Boteriet

jsme na místě
první vlaštovky polak 94 cm 12.8 kg
no a další kousek keller 95cm 13.2kg
CK PEPA 24.09.2015 13:19
CK PEPA

Září - čas halibutů
Září přineslo na pobřeží severního Norska příjemné a stabilní počasí, řekl bych výrazně lepší než bylo podle přátel, kteří byli v Tromso v červenci.
Naše loď ulovila v Larseng za týden celkem 12 halibutů, 4 největší byli mezi 105-125 cm. Podařilo se i několik tresek obecných přes 115 cm.
Kamarádi, kteří z halibuty nemají mnoho zkušeností byli v Dyroy, kde si chytli svého prvního halibuta přes metr a několik o něco menších.