DiskuseNorskoVaše úlovky

Diskuse - Norsko - Vaše úlovky

Příspěvky ze země Norsko, okruh "Vaše úlovky"

Pro tento okruh je u této země 331 příspěvků. Příspěvky jsou seřazeny podle data vložení.

neregistrovaný uživatel 24.07.2024 12:57

Roan 5.-13.7.2024
V Roanu se nám líbilo, počasí vyšlo tak napůl. Chytili jsme dost tresek tmavých, mníků i tresek obecných. Halibuta jednoho cca 80-90 cm.
Libor B.

neregistrovaný uživatel 23.07.2024 14:17

Traena 5.-15.7.2024
Včera jsme se vrátili z Traeny a musím říct, že to bylo po všech stránkách dokonalé. Výborné ubytování, zázemí (rybárna) a velmi kvalitní a hlavně velké lodě. Taktéž přístup domácích skvělý.
Co se týče úlovků tak po třech dnech hledání jsme místa objevili, kde jsme nachytali několik velkých tresek obecných okolo 1 metru, ale asi nejzajímavější úlovek byla treska tmavá-keler délky 109cm. Dále jsme nachytali větší množství velkých okouníků (nikdy před tím jsme na ně neměli štěstí). Bohužel halibut nám letos nebyl dopřán a ani ostatní rybáři v lokalitě halibuta neulovili.
Počasí bylo vynikající, slunečné až na jeden den kdy bylo zataženo a lehce pršelo, nicméně na vodě jsme byli každý den. Limit jsme měli nalovený 3 dny před koncem, a to jsme hromadu ryb poštěli zpět a nakonec jsme něco nachytali i pro domácí po domluvě, takže za nás rybářsky skvělé.
Martin B.

neregistrovaný uživatel 18.07.2024 16:53

Einset 1.-8.7.2024
Uloveno veľké množstvo polakov, kelerov a makrel. Lovili sme na prívlač, nástrahy do 30 g.
Zaujímavé úlovky: treska polak 93 a 98 cm (nevážili sme ich), polakov od 80 cm do 90 cm bolo veľa.
Radovan B.

Polak cca 85 cm
Polak cca 80 cm
Štítník
Einset - domek Skjelvag
neregistrovaný uživatel 15.07.2024 15:56

Roan 27.6.-7.7.2024
Počasí bylo větrné, ze začátku dost teplé a ke konci spíše dost deštivé, ale jinak pohoda. Až na poslední dny jsme chytali relativně málo ryb, ale poslední dva dny to bylo tak, jak má být. Nej ryby byly: mník cca 90 cm, treska obecná 90 cm a polaci kolem 80 cm.
Mára S.

neregistrovaný uživatel 09.07.2024 12:38

Senja Torsken 18.-25.6.2024
Všechno bylo v pohodě, příjemné ubytování, hezká lokalita a s počasím jsme se také vypořádali. Takže krása.
Ryba výpravy: halibut 140 cm 40 kg
Pavel Ch.

halibut 140 cm, 40 kg
neregistrovaný uživatel 08.07.2024 14:05

Einset 21.-28.6.2024
Trochu nás překvapila velikost domku Karstua. Pro 7 osob byla kuchyňka a koupelna trochu těsná, ale to je asi ,"prkotina". Foto z výšky na baráčky působí, jako že je moře blíž - jen přes silnici a jste tam, přitom se muselo kousek po silnici, jelikož pozemky byly oplocené. To jen, že to tak působilo, chlapi chvíli "prskali", ale aspoň měli pohyb:-).

Myslím, že jsme si to užili všichni, jak já, jediná ženská, která byla vzata jen jako druhý řidič:-), tak i děti, kterým děda už nějaký ten rok sliboval, že je tam vezme a až letos, když šel do důchodu, jim přání splnil.
Nachytali docela dost ryb, což je bezva, a i když to byly jen mrňky, tak všichni byli spokojení. Po přemlouvání dětí jsem šla jeden den také na loď chytat a podle fotky jste asi poznali, že se mi jednou zadařilo:-).
Počasí nám vyšlo úplně úžasné a vyjeli jsme i na 3 výlety, takže jsme viděli i něco víc.
Radka K.

Jednou se zadařilo
neregistrovaný uživatel 04.07.2024 16:38

Dypingkaia 21.-28.6.2024
Počasí se úplně nepovedlo, ale na severu nic zvláštního. Chytalo se v sobotu, ve středu, ve čtvrtek a v pátek ráno už jen tak na rozloučenou.
Chata perfektní a správce Jarl velice ochotný.
Náš úlovek byl tvořen převážně z tresek obecných, tmavých, polaků a tresek jednoskvrnných. Ale podařilo se ulovit i pár mníků, okouníků a jednoho halibuta.
zajímavé úlovky:
Treska obecná 98, 103 a 113cm
Treska tmavá 93 cm
Halibut 101 cm
Miroslav Z.

neregistrovaný uživatel 04.07.2024 16:33

Einset 19.-27.6.2024
Uloveno hodně tresek obecných a polaků, občas mník nebo treska tmavá.
Celkově hodně ryb, ale je třeba si najít ta správná místa.
Chytali jsme na gumu i na pilkry, vše v hloubkách do cca 40 m.
Vladimir Š.

neregistrovaný uživatel 27.06.2024 12:48

Molnarodden 13.-21.6.2024
S lokalitou jsme byli spokojeni. První dva dny jsme hledali místa výskytu ryb a pak už šlo chytat.
Halibuta jsme neulovili žádného, ale na tuto rybu jsme ani cíleně nevyjížděli. Chytali jsme tresky obecné do 100 cm, ale hlavně tresky tmavé, největší byly kolem 105 cm.
Dále jsme ulovili 1 kočku, menší okouníky a několik mníků do 70 cm. Poměrně dost bylo tresek jednoskvrnných kolem 60 cm.
Jediná skvrna na zájezdu byl problém s lodí 110 HP. Druhý den přestalo chodit zvedání motoru a musel přijet technik, který to alespoň provizorně opravil.
Jindřich M.

neregistrovaný uživatel 26.06.2024 17:51

Einset 13.-22.6.2024
Podařilo se nám ulovit tyto druhy ryb: treska obecná, treska polak, treska jednoskvrná, treska tmavá-keler, mník mořský, platýz
V domku Skjelvag byly drobné nedostatky jako nefunkční pračka, ale majitel slíbil, že v rámci plánované rekonstrukce dá vše do pořádku.