DiskuseNorskoÚlovky, trofeje, zajímavosti

Diskuse - Norsko - Úlovky, trofeje, zajímavosti

Příspěvky ze země Norsko, okruh "Úlovky, trofeje, zajímavosti"

Pro tento okruh je u této země 183 příspěvků. Příspěvky jsou seřazeny podle data vložení.

Fulan 14.09.2020 17:59
Fulan

Dnešní den byl co se týče počasí, naprosto úžasný. Vítr 0 nikde ani vlnka, jen po lodích a těch tu jezdí požehnaně. Rybářský to bylo slabši. Celý den jsme zkoušeli na živé rybky. Celkem jsme měli 4 záběry, ale vytáhly se jen 2 halici dorostenci 80cm a 90cm a jeden kolem 130cm se uvolnil těsně u lodi. Vše šlo zpět do vody. Jelikož už máme nachytano, tak používáme montáže pouze s jednohačkem, ať je šetrně vracíme zpět. Zdraví Milan, Martin, Petr Jarek.

Halibut
Halibut.
neregistrovaný uživatel 12.09.2020 23:05

Ranní vyjížďka dopadla skvělé, ale to jsme nevěděli co nás čeká odpoledne. Po obědě jsme vyjeli obě lodě. Na mělčině jsme si chytli nástražní kelery a jeli jsme na ranní loviště. Za deset minut hlásí druhá loď že mají záběr. V tom okamžiku máme záběr taky, po dvaceti minutách máme v lodi Halíka 137cm. Druhá loď stále bojovala, po půl hodině volali o pomoc. Přijeli jsme a kluci nam ukázali vyrovnaný gaf, tak nám bylo jasné že to bude velká ryba. Nakonec jsme jim pomohli rybu zdolat, halibut 167cm/56kg. Po chvíli jsme si ještě nahodili a za dalších 5 minut záběr, halibut 90cm. Dnes to prostě byla halibuti nirvana.

Halibut
Halibut 50kg
neregistrovaný uživatel 12.09.2020 13:50

Včera večer jsme si určili strategii, že ráno vyjedeme za průliv poličit na halibuta. Protože včera kolegové ulovili halibuta 180cm. Přijeli jsme hodinu před vrcholem přílivu s tím že budeme ještě hodinu po vrcholu. Chytli jsme si pár malých keleru a šlo se na věc.Prvni záběr přišel po 20 minutách, ale ryba nedobrala. Hned jsme nahodili znovu a po 15 minutach přišel další záběr a po 5 minutách jsme přišli o další rybu, ale bylo jasné,že nešlo malou rybu. Další záběr na sebe nenechal dlouho čekat a konečně jsme vytáhli rybu do lodi. Krásná treska obecná přes 100cm. Další záběr přišel při vytahovani montáže z vody, cca po 5 metrech rána do prutů. 20 minut přetahování a výsledek halibut 160cm a 50kg. Zdraví Milan, Jarek, Martin, Petr.

Halibut 50kg
Fulan 11.09.2020 23:19
Fulan

Dnes nás provázelo docela deštivé počasí, ale nic zvláštního v tomto období. Vítr se uklidnil až na 0 což už trochu zvláštní je vzhledem ke předpovědi (5-7m). Co se týče ryb, tak začátek dne nebyl podle našich představ, ale odpoledne naše loď (Milan,Jarek) bodovala. Na hloubce přes 200m jsme ve sloupci chytali převážně tresky tmavé do 100cm, mezi nima se chytlo i pár obecných. Druhá loď ve složení Martin,Petr si na svůj den musí ještě počkat, ale zítra prý splní stranický úkol.

Treska tmavá.
Hejno ryb.
Fulan 11.09.2020 09:06
Fulan

Včera jsme vyrazili směr Malanngen za ostrůvek Foroya podle rady paní domácí s vidinou plného sonaru ryb,jak nám říkala. Je do kus cesty,ale občas jsme prochytali zajímavé místa,ale bez úspěchu. Na místo jsme přijeli včas,prochytavali jsme hrany hloubek, ale celkem nic moc. Pak jsme našli jedno místečko cca v 80m, kde jsme tahali tresky obecné do 80cm. Pak se ve sloupci v 50m objevilo pár ryb,tak jsem to tam přimotal a po chvilce přišla rána do prutu. Po prvnim výpadu si vzala 20m z cívky, chvíli jsme se přetahovali a nakonec zjiskala svobodu a já byl naštvaný,slušně řečeno. Mezi dalšími přejezdy jsme zastavili na hloubce 230m a rázem se na sonaru objevily symboly ryb v hloubkách 50-150m. Ve sloupci bylo spoustu tresky jednoskvrnne, keleri a makrely. Vytáhlo se pár keleru cca 80cm, některé větší nešlo udržet a spadli z háčku. Nakonec to byl celkem vydařený den a společně jsme měli vrchovaty kalfas. Zdraví Milan, Martin, Petr, Jarek.

Treska tmavá.
Makrela.
Fulan 09.09.2020 23:08
Fulan

Dnes jsme plni očekávání vyrazili k majáku Kobben. Na hranách jsme chytali menší tresky a pak přišla rána do prutů. Obecnačka 124cm. Bohužel to byla jediná velká treska dnešního dne a o spestreni se postaraly vojenské hlídkující lodě. Na zítra jsme dostali typ od paní domácí. Zdravi, Milan, Martin, Petr a Jarek.

Treska obecna
Treska obecná
Fulan 08.09.2020 21:59
Fulan

Dnes bylo první větší seznámení s místními lovišti.Nedaleky průliv nám hned ráno vydal halibuta 108cm/14kg. Bohužel to byla jediná zajímavá ryba během celého dne. Chytlo se spoustu malých obecnaček cca do 60cm. Zítra máme v plánu vyrazit na vzdálenější loviště. Stranický úkol zatím nesplněn. Milan,Martin,Petr,Jara.

Halibut 14kg
Komentář k tomuto příspěvku:
Zdenek 09.09.2020 18:15
Zdenek: Já myslím, že nejvíce vlkoušů se chytá na druhé straně toho proudícího sundu resp. zúžení fjordu. Na hloubce 40-70 m jsou tam pole s mušlema a členitým dnem, což mají vlkouši rádi. Nám šli nejvíce na červené nebo červenobílé pomalu se pohybující, případně jen s proudem driftující nástrahy, nejčastěji gumy 14-16 cm nebo menší červené pilkery cca 300 g.
neregistrovaný uživatel 17.07.2020 17:13

Norsko - Nordland - Ylvingen
Když Norové otevřeli ve středu 15.7. hranice pro turisty, byli jsme již na trajektu z dánského Hirtshals do Larviku. Na trajektu bylo pět aut z Čech, pár Dánů a Norů, jinak skoro samí Němci. V Larviku se vylodění trochu protáhlo, protože policisté kontrolovali pas nebo občanku každého cestujícího. Ale jinak se na nic neptali, žádné další kontroly nebyly.
Cesta z Oslo do Ylvingen byla velmi dlouhá a byl velký provoz. Máme příjemné ubytování. Zatím nám vychází počasí.
Hned první den byl úspěšný lov. Nejmladší účastník naší výpravy, který je v Norsku poprvé, chytil na přívlačový prut pěknou tresku. K „první české pokovidové větší tresce“ pak přibyly další.

Zbyněk

prvni vesti pocovidova treska
treska obecna z Ylvingen ulovena na privlac
prvni den lovu za nami
neregistrovaný uživatel 03.05.2020 18:14

Lenangen v září 2019
Něco málo vzpomínek na září:
První v pořadí přes metr byla treska 121cm/17kg. Zabrala na hloubce kolem 90 m. Jemně pršelo, 10 stupnů. Foukalo a tak jsme se schovali do průlivu u vodopádů. Tam jsem ji rubnul. A po ní malého halíka. Pak jsme se v týdnu na to místo vraceli a nic.
Druhá metrovka v pořadí byla 112cm/11,5kg.
Třetí v pořadí přes metr byla fakt nádherná. Tak obrovskou a širokou hlavu jsem neviděl. 109cm / 14kg.
Jiří Homolka

treska obecná 109 cm, 14 kg
treska obecna 121 cm, 17 kg
treska obecna 112 cm, 11,5 kg
neregistrovaný uživatel 31.01.2020 13:21

Dobrý den letos jedeme na lokalitu Most Sjostuer Kristiansund .Prosil bych někoho o informace ,děkuji Vlastik K