DiskuseNorsko

Diskuse - Norsko

Příspěvky ze země Norsko

U této země je 870 příspěvků. Příspěvky jsou seřazeny podle data vložení.

CK PEPA 28.04.2015 13:35

Elgsnes 19.-26.4. 2015
V blízkém okolí v hloubách do 50 m byly jen malé tresky obecné. Na mělčinách zřejmě s ohledem na roční dobu téměř žádné ryby. Poměrně zajímavá přívlač v cca 40 - 60 m na lehčí pilkery do hmotnosti 80 g. Na páter nostery téměř žádné ryby. Většina ryb ulovena na koncové pilkery. Nejvíce úlovků nad majákem (Ostrůvek Skipperoya) na hranici posledních ostrůvků, na hranách v hloubce 45 - 60 m. A pak ještě dále na plošinách na hloubkách 70 - 80 m.
Vzhledem k členitosti fjordu i při časté změně větru lze téměř vždy najít lokalitu, kde se dá chytat. Poměrně větrná lokalita, kde se za našeho pobytu směr větru několikrát měnil. Pouze jednou se nám podařilo náhodou narazit na hejno tresek obecných o velikosti cca 60 - 80 cm v hloubce cca 30 -35 m u jednoho z podmořských kopců.
Ve skupině byl chycen jeden halibut 101 cm, druhý, zřejmě daleko větší se cca po 45 minutách boje utrhl (na přívlač a malý pilkr)
Pár snad i zajímavých tresek obecných kolem 91 cm, jinak tresky kolem 65 - 80 cm. Velké množství tresek kolem 40 - 45 cm, které obtěžovaly. Chyceni 2 okouníci o velikosti 40 cm (chyceni společně s halibutem na plošině v hloubce kolem 80 - 90 m) na plošině nacházející se nad ostrůvky nad majákem.
Lodě stabilní, motory skvělé, vhodné i na delší vyjížďky směrem k volnému moři. Ubytování nám spíše připadalo vhodné jako školicí středisko - zasedačka,promítačka atd..
Až na nějaké drobnosti na začátku - nefungující echolot u jedné z lodí, dodání druhého mrazáku až druhý den, a z počátku nepříjemné upozorňování majitele na to, že se jedná o historickou budovu s drahým vybavením (např. na stěnách papírové tapety a stolky v obýváku v přízemí), tak si myslím, že se naší skupině pobyt vydařil.
Majitel má zřejmě špatné zkušenosti s rybáři z Ruska a tam se nás snažil na začátku zařadit. Nicméně na konci bylo předání lodí i budovy úplně v pohodě.
František N.

CK PEPA 28.04.2015 13:14

Nordskot 18.-25.4. 2015
V Nordskot jsme i přes ne zrovna krásné počasí ulovili nepočítaně tresek obecných a jednoho vlkouše. Největší chycené tresky vážily 16-20 kg. Chytáme především na pilkery vlastní výroby a zde se nám nejvíce osvědčily pilkery kolem 600g hmotnosti, na které jsme nachytali zdaleka nejvíce.
Jaroslav P.

vlkous-kocka
treska obecna
Vojta 27.04.2015 08:21

Zdraví všechny přátele Norského rybolovu. Chtěl bych se nabídnout jako náhradník. Jestli-že máte volné místo a někdo vám vypadl z party (nemoc atd.)Rád se připojím. V Norsku jsem již byl několikrát výbavu mám . Možnost auta Santa Fe Grand. Raeguji i na poslední chvíli.Tel 724132026.

24.05.2015 15:32
Rosťa: Zdravím, máme volná dvě místa 10dnů na Soroyu. Termín 20 - 30.6. Trajekt z Polska, ubytování a pronájem lodi za 19900,- /už sleva/. Parta dobrá.
Tel. 608600081
CK PEPA 16.04.2015 12:09

Nordskot 13.4.
Halibut 152 cm a 43 kg byl uloven v Nordskot jen 5 minut jízdy lodí od přístaviště!

152 cm a 43 kg
Jirka 13.04.2015 08:59
Jirka

Ahoj pánové,
prosím,pokud se někdo teď vrátil z oblast Steigen,jak aktuálně vypadá "horní" cesta,konkrétně od sjezdu z E6 na 77 a přes hranice do Švédska na 95. Loni jsme v tuto dobu málem neprojeli kvůli sněhovým vánicím. Máme si nechat ještě zimní gumy? Díky.Jirka

CK PEPA 13.04.2015 12:10
CK PEPA: Dobrý den,
aktuální počasí zjistíte zde: www.yr.no
vývoj počasí a větru: https://www.windyty.com
webové kamery, kde lze sledovat aktuální stav na silnicích v Norsku: http://www.webcamsinnorway.com/map/
Osobně bych si na tuto cestu raději ponechal zimní pneumatiky.
CK PEPA 09.04.2015 10:42

Roan - konec března 2015
Do Roanu jsme přijeli zkusit rybařit na konci března a díky velmi větrnému počasí (vítr dosahoval v nárazech přes 17 m/s) nebylo ani trochu možné rybařit na obvyklých místech. Per nám přemístil lodě do Skjorafjordu, asi 7 km jižně od apartmánů (10 minut autem). Skjorafjord je přibližně 4 km dlouhý fjord poměrně dobře krytý před větrem a protože jsme neměli na výběr, chytali jsme pouze tam. Od místa, kde byly zakotveny lodě, jsme za rybami nemuseli jet déle než 5 minut. Velké překvapení pro nás bylo množství a velikost nachytaných ryb. Ulovili jsme spoustu tresek obecných s průměrnou hmotností 5 kg, ale největší měly až 11 kg a jako bonus jsme nachytali pěkné tresky tmavé – kelery. Děkujeme Perovi za to, že nám přemístil lodě a my měli díky tomu možnost vůbec jít na ryby, protože jinak by jsme seděli doma, hráli karty a smutně koukali z okna…
Andree

treska obecna 11 kg
double
treska tmava - keler
Skjorafjord
CK PEPA 07.04.2015 12:59

Liland 29.3. - 5.4. 2015
V nedeľu 29. marca nás Liland privítal veterným a zamračeným počasím. Pondelok však priniesol už len slabý vietor a zvýšenú aktivitu rýb. Dá sa povedať že náš prvý deň na vode bol aj z celého týždňa najúspešnejší. Môj 13 ročný syn zdolal na ľahký prívlačový prút halibuta o ktorom sníval celú zimu. 12kg halibut preveril jeho výstroj a skúsenosti v 15 minútovom boji. Najväčšou rybou celého týždňa bola 125cm treska(19kg), ktorá mi zabrala tiež v pondelok. Počasie v tomto ročnom období je premenlivé a tak sa počas týždňa striedalo sneženie s dažďom ale aj s jasnou oblohou. Z pohľadu vetra sme mali šťastie a z celého týždňa sa nedalo vyjsť na vodu len v jednom dni.
Liland ponúka veľmi priestranne chatky s nádherným výhľadom, výborne podmienky na spracovanie rýb a kotvenie lodí. Keď k tomu pridáme pohodového majiteľa chatiek Randulfa a zaujímavé rybárske miesta, ktoré nie sú veľmi vzdialené, tak mi z toho vychádza miesto ktoré je schopné ponúknuť pohodlnú a príjemnú dovolenku. Z našej strany veľká spokojnosť :)
L. J.

halibut z Lilandu
treska obecna
CK PEPA 26.03.2015 02:21

25. března, Nordskot
Vestfjord je plný tresek obecných a rybáři z Norska, Švédska, Čech, Slovenska a Německa si užívají od minulého týdne dobrého rybaření za příjemného počasí. Začátek března byl velmi větrný a některé dny nebylo možné na moře vyjet, ale od poloviny měsíce převažuje příjemné počasí s mírným větrem a teplotami okolo +5-10°C.
Chytají se hlavně tresky obecné-skrei okolo 10-20 kg, ale švédskému teamu "Fishing Bros" se zadařilo i při lovu halibutů. Včera ulovili 4 švédští rybáři na jedné lodi za jediný den 8 halibutů délky 80-105 cm. Z toho čtyři halibuty ulovili v jediné chvíli, kdy všichni čtyři zdolávali současně každý jednoho halibuta. Březen není zpravidla dobrým obdobím pro lov halibutů, ale když se daří, tak se daří...
Z Nordskot zdraví Jan H.

20-kilová treska obecna, brezen - Nordskot
metrovy halibut z Nordskot, brezen
Nordskot - pristav v bezvetri, brezen
28.03.2015 17:34
Jirka: Díky za informace, už se moc těšíme , až budeme moci přidat i naše fotky úlovků na tyto stránky.
Zdenek 20.03.2015 10:36
Zdenek

od "sumifuka" z Lilandu 19.3.:
Ahoj, tak posíláme další zprávy z Lilandu. Včera opět krásné počasí mírný vánek opět mraky tresek tmavých nad 50cm a jedna tzv. Mácovka treska nad 92 cm, dnes počasí střídavé vítr 30km/h asi 4x slunečno a 3x vánice. Dnes 2 metrovky 118 cm 22,5 kg a 102 cm 10,2 kg. Jinak zatím veliká spokojenost. Tresky obecné většina jikrnačky, bohužel to nejsou skrei, ale fjordovky.

118 cm, 22,5 kg
breznova obecnacka z Lilandu
ve vanici
po vanici
Zdenek 18.03.2015 21:47
Zdenek

od "Sumifuka" z Lilandu, 18.3.:
Ahoj kluci,
posíláme pozdrav z Norska. Počasí vychází výborně, zatím bez zranění, ryby jdou hlavně kelleři a máme pět metrovek obecňaček a jednoho prcka platýse a nějaký lumpové. Mějte se, snad bude co ještě posílat.
Pozdravy posílají rybáři z Lilandu.

breznova obecnacka z Lilandu
breznova obecnacka z Vestfjordu
breznovy halibutik
16. brezna - Lilland - jasno, slunecno, bezvetri
19.03.2015 22:49
Jirka: Zdravím kolegové, my na toto místo vyrážíme 5.4.2015 , tak prosíme o více fotek ať se máme na co těšit. A přejeme hojný úlovek.