DiskuseŠvédskoVaše úlovky

Diskuse - Švédsko - Vaše úlovky

Příspěvky ze země Švédsko, okruh "Vaše úlovky"

Pro tento okruh je u této země 183 příspěvků. Příspěvky jsou seřazeny podle data vložení.

rybář 31.05.2023 12:51

Hokensas 20.-27.5.2023

Těžký rybolov, asi velký rybářský tlak. Celkově mám dojem,že se rybí obsádka vyprazdňuje, Tidan - horní část prakticky bez ryb. Tato skutečnost se už projevila v loňském roce,celkově lze říct,že se rybolov stává navzdory získaným zkušenostem v průběhu 25 let čím dál tím složitější. Toto může být subjektivní hodnocení, ovšem zkušenosti ostatních, se kterými jsme v průběhu pobytu hovořili, jsou podobné.

Jelikož si jedeme do Švédska hlavně odpočinout a ne provozovat "duhákodrom", lze konstatovat, že dovolená splnila naše očekávání.Stejně tak je ovšem možné říct,že nemáme iluze o tom,jak moc je revír zarybněn,tudíž víme,do čeho jdeme! :-) Srovnání, které máme za to čtvrtstoletí je trisní. To je ale i u nás...

úlovky: většinou ryby kolem 50 cm, jedna 60+ (čerstvě vysazená)
Ryby nebereme, max. jednu na večerní gril.

Martin S.

neregistrovaný uživatel 31.05.2023 12:15

Winas 20.-27.5.2023

Dovolená proběhla v kladných hodnotách až na problém s lodí, byla to slušná rána o kámen pod vodou. Motor musel na kontrolu do Vasterviku.
Jinak největší štika měřila myslím 98 cm. Počasí jsem objednal nádherné, ani jedna kapka deště, jen samé sluníčko...

HOBR

neregistrovaný uživatel 25.05.2023 16:31

Getno Gard 13.20.5.2023

Jedním slovem NÁDHERA, obrovská spokojenost, užili jsme si to maximálně. Všechno fungovalo tak, jak mělo. Ubytování super, domluva s personálem perfektní... prostě dovolená za jedna!

J.S.

rybář 23.05.2023 20:05

Sundholmen 23.5.2023
Tak nám v sobotu 20.5. přijeli první letošní hosté.
V neděli se rozkoukávali v revíru a v pondělí už začali propadat depresi, že nejsou schopní nic kloudného chytit.
Dnes v úterý byli jako vyměnění - ve třech ulovili štiky 111 cm (12 kg), 107 cm, 104 cm, jednu devadesátku a dvě přes 80 cm. Bylo hezky teplo a štiky prostě začaly žrát. Zítra se má ochladit a pršet, takže žrát přestanou, ale hosté už snad depresi propadat nebudou...
Zdraví Gunnar

rybář 11.05.2023 09:50

Hökensas 29.4.-6.5.2023
Jezdíme do Hökensas na pstruhy začátkem května skoro každý rok. Myslím, že proti loňsku to bylo se zarybněním slabší, ale nakonec jsme ve čtyřech ulovili celkem 85 pstruhů obecných a duhových, většina byla přes 45 cm. A to je myslím docela dobré.
Hlavně je zde pořád klid a pohoda. Proto se sem rádi vracíme.
Za mne nejkrásnější letošní úlovek byl potočák 58 cm, foto zasílám.
Karel D.

pstruh obecny 58 cm
neregistrovaný uživatel 31.10.2022 11:05

Hokensas 16.-24.9.2022
Byli jsme tři a denně jsme chytili cca kolem 20-30 ryb dohromady.
Velikost ryb 50 - 65 cm.

Tomáš Ch.

neregistrovaný uživatel 04.10.2022 11:36

Vindelalven - Gargon 4.-11.9.2022

Voda v řece byla při našem příjezdu již skoro na normálu a nám se podařilo ulovit tři lososy. Jednoho samce délky 88 cm na plandavku, jikrnačku délky 85 cm na wobler a jednoho malého. Další tři lososi, které jsme měli na prutu, se s náma úplně odmítli bavit...

Na říční rozlitině jsme chytali okouny (největší 42 cm) a štiky (největší 100 cm).
Najít štiky a okouny se nám taky úplně nedařilo...Čekali jsme je úplně někde jinde než byli.
Všude bylo neuvěřitelné množství hub, brusinek a borůvek.

Ačkoliv to na počet ryb nebylo úplně vydařené, my jsme si to nadmíru užili. Bylo to tam opravdu luxusní. Je to krásný revír a to jsme ho ani celej nestihli vyzkoušet.
Průvodce Daniel je taky super chlap. Už přemýšlíme, že bychom to tam příští rok zas zopakovali.

Jiří Z.

Losos - samec 88 cm
Losos - jikrnačka 85 cm
Štika 100 cm z rozlitiny na řece
Rostou!
neregistrovaný uživatel 15.09.2022 11:55

Hokensas 3.-10.9.2022
Byli jsme spokojeni, služby fungovaly stejně dobře jako při minulých návštěvách Hokensas.
Jen ta rybařina zpočátku nefungovala podle našich představ, vše se změnilo až poslední dva dny, tedy úplně na poslední chvíli.
Aktivitu rybí obsádky však objednat nelze...

Libor H.

neregistrovaný uživatel 07.09.2022 13:13

Ammarnas 27.8.-3.9.2022
Na Vindelavnu jsme chytali nad Ammarnas jen jednou, v pondělí. Voda byla v normálu. Tjulan byl mírně zvedlý (cca o 10 cm) jen do středy, pak už byl v normálu. Lipany jsme na středním toku Tjulanu chytali špatně, resp spíše náhodou a malé. Krásně jsme si ale zachytali zejména dole, přímo v Ammarnasu pod mostem. A to jak na sucho večer, tak i v "dírách" na zatížené mouchy a těžké blešivce.
Největší ulovený lipan měřil 46 cm.

Vojtěch S.

Lipan 42 cm
Lipan 46 cm
rybář 01.09.2022 22:58

Sandsele na řece Vindelälven, 18.–27. srpna 2022
Z ubytování v chatě Sandsele jsme měli trochu obavy. Už jsme prostě zvyklí na elektřinu a teplou vodu bez starostí. Vše ale fungovalo bez větších problémů. Solární panel zvládal světlo v chatách, sauně i dobíjení telefonu bez problémů. Po zatopení v sauně byla krásně teplá voda a ruční sprcha na baterii byla pro nás super překvapení.
Hned ráno po nočním příjezdu jsme vyrazili na ryby. Krásná řeka s neuvěřitelně čistou vodou nám ale nedala nic zadarmo.
První den jsme měli tři štiky a Petr přidal pstruha a pět okounů. Já jsem byl bez ryby.
Další den stoupla voda zhruba o 30 cm a další dny o dalších asi deset. Voda byla ale stále neuvěřitelně čistá a bylo hodně teplo. Přes den více než 20 stupňů a v noci 9–12°C.
Ryby jsme hledali jen velice těžce. Každý den byly „schované“ jinde. Nejvíce se ale dařilo nad dlouhými vodními travinami na hranách proudu a v zátokách.
Celkově to bylo díky vysoké vodě a proměnlivému počasí těžké, ale každý den přece jen „něco“ přišlo. Celkem jsme chytili 95 štik, 68 okounů, 4 pstruhy a 9 lipanů.
Většina štik byla mezi 60 – 80 cm. Tři štiky přes metr: 102, 103 a 105 cm.
Velikost okounů byla na naše poměry opravdu nadstandardní. Naprostá většina měla více než 30 cm, více než dvacet mělo nad 40 cm. Dva jsme si udělali osobní rekord okounem 46 cm.
Jen škoda, že jsme zůstali bez lososa. Halt loni jsme se namlsali a letos byla řeka na lososy skoupá.
Radek Ž.

okoun z Vindelalven
stika 103 cm - srpen na Vindelalven
jeden z lepsich okounu z Vindelalven